Mar 12, 2010

Mendapatkan Semula Blog Yang Telah Dihapus

Blog yang telah dihapus boleh didapatkan semula dalam tempoh sembilan puluh (90) hari dari tarikh blog dihapus. Selepas 90 hari blog akan hilang selama-lamanya tidak boleh didapat semula .

Log masuk ke dalam papan pemuka Blogger melalui Blogger in Draft.

Jika blog yang telah dihapus tidak ditunjukkan dalam papan pemuka Blogger, klik Show All:


Blog yang telah dihapus akan ditunjukkan dalam papan pemuka, klik Undelete this blog:


Selepas Undelete this blog blog akan diperolehi semula:



Sekian, selamat mencuba.

Sebarang pautan balik dari blog anda adalah sangat-sangat dihargai. URL http://calipso-tutorialblogger.blogspot.com/.

Salam hormat dari

3 comments:

Ramzi said... [Balas komen ini]

Kalo blog yang di delete oleh blogger sendiri kira2 gimana cara mengembalikannya sob ?
thanks infonya :)

memmetlenggeng said... [Balas komen ini]

blog saya telah di remove, macamana saya nak publish semula? Sebelum itu saya ada tukar url, adakah sebab saya tukar url ia jadi macam tu?

jual beli barang bekas kantor said... [Balas komen ini]

artikel nya sangat bermanfaat bagi saya terima kasih
Kunjungi,Cara buat Mas kawin unik
Kunjungi,Cara buat Mas kawin unik
Kunjungi,Cara buat Mas kawin unik
Kunjungi,Cara buat Mas kawin unik
Kunjungi,Cara buat Mas kawin unik

Post a Comment